Data?

Hej! Då var det måndag igen då. Helgerna får alldeles för fort..

Var hem till syster och Ulf igår. Bjöds på lasagne. Mkt gott! :) Passade även på att låna deras dusch. Gäller att ta tillfället i akt när man får en chans. :P

Dom lovade att badkaret skulle vara inmonterat i ferdags, men ikke! Förhoppninsgvis blir badrummet klart denna vecka.

Jag har alltid vägrat att ha en dator i mitt rum. Jag har, i princip, kunnat få en 2-3 datorer av diverse människor. Men jag har varje gång tackat nej. Jag har vägrat att ha en dumburk i mitt fina rum. Men nu.. nu har jag kommit på andra tankar. Man kanske skulle ha en liten bärbar dator ändå?

Nu är det omställt till vintertid också.. Blir bara mörkare och mörkare. Ge mig SNÖ!

Träning ikväll.

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0