Working hard, or hardly working?

Hur många gånger har du skruvat ihop en IKEA-möbel utan anvisningarna?! Haha. Jag gjorde det igår. Var ner i källaren och hämtade mitt skrivbord. Var inte så svårt att få dit benen och hyllan-som-sitter-under-bordet. :) Var rätt nöjd med mig själv när det var klart. Så nu har fåtöljen fått flytta ut. Är osäker på om jag ska ha kvar mitt blåa lack-bord. Men det visar sig när datorn kommer hur det ser ut.

Idag blev jag väckt av NVS-gubbarna. Dom kom kl 8, vilket var bra, för jag skulle gått upp kl 7.30. En sovmorgon är man väl värd ibland? Så, förhoppningsvis, så finns det badkar, handfat OCH toa i badrummet när jag kommer hem. HEJA HEJA!

Blir boxpass ikväll om Milla hinner hem, annars blir det vanligt medelpass. :)

Ikväll är det sista avsnittet av Desperata hemmafruar. :) Och imorrn börjar OC! - jag måste börja leva i verkligheten.

Åh, längtar tills min dator kommer. :D Kommer bli så lycklig. Haha.

/M

malou
2006-10-31 @ 16:31:48
URL: http://lollodi.blogspot.com

Verkligheten är underskattad. Länge leve TV!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0