Tankar om livet..

Idag är det 31 augusti, vilket betyder att sommaren nu officiellt är slut. Sommaren 2007 är nog en av de sämsta somrarna i mitt liv. Vädret sög ju verkligen. Förra året vid den här tiden var jag nyligen hemkommen från Bulgarien, och brun som en pepparkaka. Idag är jag likblek och har lyckats lägga på mig några kilon också. Suck. Sommaren hade ju helt klart sina ljusglimtar. Kräftskivan slår nog högst. Sensommaren blev ändå inte så tokig får jag erkänna. Många långa utekvällar med mina närmaste, i hyffsat varmt väder.

Ser helt klart fram emot sommaren 2008. Som måste bli min sista innan allvaret börjar. Förhoppningsvis ett körkort rikare, och massa pengar fattigare. Men det får det väl vara värt. Det gäller att passa på att leva på topp medans man kan. :)

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0