Karatefylla

Onsdag

Lill-lördag idag. Byz kommer till Konrad. Vill dit, men är fan inte pigg. :( Känner mig fortfarande sjuk och hängig. Inte bra! Går jag dit kommer jag aldrig palla att jobba imorrn. Har inte råd att vara hemma. Eller, det har jag iofs, men det är fan inte värt 900:-.

Ska nog hem till syster ikväll istället. Kolla på Eurojump och äta pizza. :) Promenad fram och tillbaka borde väl kvitta pizzan? :P

Åh, pratade med Clara på msn idag. Dom är tillbaka i Thailand, Bangkok nu. JAG VILL OCKSÅ! Det får bli nån annan gång. :P Kanske kan gör ett studieuppehåll sen och resa lite. Eller bara en charter på sommaren skulle inte vara helt fel heller.

På lördag börjar ju melodifestivalen. Man lär ju kolla. :P Haha.

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0