Åh, seg

Lördag

Stan igår med Milla. Blev lite shopping, som alltid. :D Men fick värsta migränattacken på stan. Mådde as illa, kändes som jag skulle svimma. Usch. Men hann iaf shoppa lite. Hämtade ut mitt Carrie Necklace. Jag är så glad. Här är iaf gårdagens shopping!

Vita ballerinaskor, 299:- Wedins
Mönstrat linne, 169:- New Yorker
Blommig t-shirt, 199:- Kapp Ahl
Silverarmband, 59:50 H&M
Silverhalsband, 595:- Västerås Guld


Köpte även nytt schampoo och balsam. Ska testa Schwarzkopf Gliss nu, den som är speciellt för blont hår. Sunsilks blondin-schampoo är en besvikelse, så hoppas det är bättre. :)

Efter stan blev det lite vila, sen fixade jag i ordning mig och for sen till Linda för att fira hennes 20årsdag. Himla lyckad kväll, trevligt sällskap och god mat. Planen var Sjökrogen, men det var fullt när jag kom dit. Så åkte med Milla till Loffes fest på Gryta istället. Så himla kul! Underbart folk, hade grymt jävla kul. Somnade vid 4 inatt kanske. Vaknade dock redan vid 9 typ. Milla är så himla morgonpigg den jäveln. :P Har iofs legat i soffan hela fm och kollat TV och halvsovit. Skönt som fan. Sen när det ösregnar ute gör det ju inge att man inte är på topp. :) Här är lite bilder från gårdagen.


Tack för en grym kväll! Och grattis igen Linda. :D

Ska fortsätta med min städning nu, sen fixa käk.

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0