Helg

Fredag

H E L G! Eller, om en sisådär 7 h är det helg. Är as peppad på att gå ut ikväll, så jag skiter nog i HP imorrn. Kommer aldrig palla att gå upp och vara redo kl 8.30 en lördag lixom. Behöver inte göra provet, kommer in på mina betyg i alla fall, men samtidigt så har jag ju betalat för't redan. Men ja, det finns viktigare saker här i livet. Men frågan är om jag ska ut ikväll eller inte. Beror lite på. Men är iaf taggad på nåt!

Var hem till M igår. Han gör mig glad. :) HIMLA glad faktiskt.

Åh, fick veta igår att min kusin Johan i sthlm också sökt till Örebro Universitet. :D Blev as taggad! Han är så jävla rolig. Skulle va guld att plugga i samma stad som han. Känner man någon i alla fall.

Har ont i min vänstra axel. M gjorde ett tappert försök till massage igår, men det var inte mkt att hänga i julgranen. :P

Ge mig!

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0