Att vara sjuk

Fredag

Hatar min mage. En biverkning av tabletterna jag fick mot halsen är magknip och illamående. 1 på hundra får det, och självklart är jag lucky number 1. Jag pallar verkligen inte det. Kan ta att ha ont i huvudet i 10 dagar, eller i ryggen i 10 dagar, men inte fan pallar jag att ha ont i magen i 10 dagar. Kunde inte somna igår för det gjorde så jävla ont. Pappa ringde till sjukvårdsupplysningen, och dom sa att jag skulle ta alvedon. Vet inte om det blev bättre direkt, men somnade tillslut iaf. Förmodligen av utmattning. Har fortfarande ont i magen idag. Det suger helt enkelt. Och visst, det är väl bara att bita ihop, men jag pallar verkligen inte att ha ont i magen i 10 jävla dagar. Jag gör inte det. Men det kanske blir bättre, att magen vänjer sig. Men det suger iaf.

Gjorde ett test teoriprov igår. Fick godkänt. Woho. :) Måste plugga på lite mer om miljön bara. Sen borde det inte vara några problem när det väl blir dags för teoriprov på riktigt. :)

Är hemma från jobbet idag med. Ska gå tillbaka på måndag är det tänkt. Så vad ska jag göra idag då? Förmodligen inte ett skit. Städa undan lite kanske. Lovat mamma att dammsuga. Ikväll blir det Idol.

/M
E
2007-11-30 @ 12:39:14

Ta det från en som är expert på det här med antibiotikakurer: Det brukar gå över inom 3 dagar =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0