STINKER!

Onsdag

Handlade på Kicks igår. Och fick med ett sånt där litet parfymprov. Armani Diamonds var parfymen jag fick. Tänkte imorse att jag skulle prova den. Uj vilket misstag. Jag stinker verkligen parfym just nu! Visst den luktar gott, men passar absolut inte mig. Luktar som en gammal tant. Usch. Gjorde ett tappert försök att torka bort lite av parfymen på halsen, men tvivlar på att det hjälpte så värst mkt. Så jag känner just nu en lätt huvudvärk. Hugha.

Annars då. Det är onsdag. Soft. Veckorna går fort. Middag ikväll hos mormor. Ska få träffa Ginney, mosters nya hund. :D Ska bli roligt! Ska även gå en snabbis på stan efter jobbet. Vill ha tag på ett par sjyssta svarta tajta jeans.

Nej, ska fråga min jobbarkompis Clara om hon vill följa med till slussen och köpa frukt. :D

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0