Borde

Jag borde packa. Men kan inte då naglarna precis fått färg på sig. Epilera benen har jag inte heller gjort. Ingen inpackning av håret heller. Jag har gått in mina nya skor, dock inte dom paren av dom två nya som jag borde. Jag har även pratat på msn med min dansk på en blandning av svenska, engelska och danska. Planer att åka dit börjar smidas. På frågan hur länge jag ska stanna svarar han "You can stay forever". Man kan inte annat än le.

Men ah, sommaren får planeras senare. Nu hoppas jag lacket torkat så jag kan börja göra viktigare saker. Ha en ball Valborg.

/M



Svarta pumps, 299:- Din Sko
Adidas Okapi, 695:- Brandos.se

Orkade inte ta egna bilder så har snott från resektive hemsidor. Ajaj.
anna
2008-05-05 @ 12:43:58
URL: http://helmerohugo.blogg.se

ååh, dom svart skorna är ju så sjukt söta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0