Valborg

Ikväll är det fjortisarnas allra heligaste kväll, Valborg. Dags att fråga alkisarna på stan om dom kan köpa ut, dags att börja planera aftonen på Djäkneberget, dags att jaga fest nånstans. Ja, det hade sin charm det där också. Men jag är glad att jag slipper. Men valborg var allt nåt speciellt. En första fylla för många..

Ja, vad ska jag då göra ikväll? Jag ska va hemma och packa. :P Åker till Göteborg imorrn vid halv 10. Att sitta bakis på ett tåg i 4 timmar är inget jag vill utsätta mig för direkt. Lite bittert att jag missar Valborgsfesten ute i Haracker. Men äh, det är sånt som händer.

Har fått en invit att åka ner till Köpenhamn i sommar. Dansken är sjukt peppad. Själv vet jag inte riktigt.. Varför göra det mer krångligt och komplicerat för en själv lixom. Snacka om att gräva sin egen grav.

Nån form av halvdag idag på jobbet. Nice. :D Så i eftermiddag blir det en promenad med Milla, och sen diverse grooming. Ska även hämta ut ett par skor jag beställt. :)

/M

image463
Trevlig Valborg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0