Roomies

Nu har nästan alla flyttat in i min korridor. Mkt trevliga människor. Alla verkar vettiga, så det här blir nog mkt bra! Allrummet är ju nästan beboligt nu! :D Var nere på stan en sväng igår kväll. Satt på en pub och snackade lite skit å sådär. Kvällen slutatde tidigt för min del, med lite trevliga sms. :)

Har varit funktionär på handboll hela helgen. Tjänat lite extrapengar. Mkt bra! Känns bra att jag kommer tjäna lite extra på dömeriet å funktionärandet. :)

Har börjat kolla lite hur och när jag ska åka hem. Det billigaste alternativet är flyg. Det är ju lite intressant förståss! Flyg kostar 900:- tur och retur. Då flyger man till Bromma. Så tyvärr Västerås, vi kommer nog inte kunna ses så mkt. :( Min vän Madde från Enköping ska åka hem med bil den 12:e. Får se hur det ser ut med skolan å sådär. Om det är lugnt så åker jag nog kanske med henne. Men känns rätt ovärt att va hemma i typ 24 h. Men ah, vi får se.

Idag ska jag städa och fixa i mitt rum. Sen börja förbereda för skolan. Sjukt pirrigt! Skulle behöva åka och handla en sväng också.

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0