Kallt

Nu är verkligen vinterkylan här på allvar. Riktigt kallt att gå ut på morgonen. Positivt är ju iaf att snön ligger kvar på backen. :)

Fick sms av Madde igår att hon var i stan för att shoppa med en vän. Så det blev en fika med dom på Kalle på spången. Himla mysigt! Kul och träffa henne igen. Jag saknar min korridorsfamilj! Hela högen åker till Kalmar idag, förutom jag. Tråkigt. Jag åker ju iofs ner om en vecka. Shit, är det bara en vecka kvar? :S Ajaj..

Sitter på jobbet nu. Mäter lite Kvällsposten, som är en himla trökig tidning. Mkt bläddrande bara. Ska luncha sen på stan med syster och mor. Efter jobbet blir det en snabbis på stan. Ska inhandlas lite för morgondagens nyårsfirande. :)

/M

I don't get u..
Madde
2009-01-01 @ 13:04:19

Himla trevligt att träffa dig igen:) Vi saknar dig här!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0