Det blir nog en bra dag

As fint väder ute. Det höjer humöret så himla mkt. Tog en liten sväng på stan på lunchen. Underbart att vara ute i solen faktiskt. Gick med mamma en sväng. Kollade lite i affärer å så. :)

Ska till IKEA och Hälla med syster idag efter jobbet. Jag älskar IKEA. Bästa affären. Ska köpa lite förvaring till min bokhylla. Ska även kolla lite på Cervera och Duka. Eventuellt handla lite Höganäsgrejjer till min samling. Min färg har dom ju slutat med, så måste handla upp allt jag behöver till min servis.

Sen är det ju helg på ingång. Handboll är det som gäller på söndag. I övrigt har jag inga speciella planer alls egentligen. Shopping på lördag är iofs inbokad.

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0