Timbuktu

Lite bitter över att jag missar Timbuktus spelning på Palace i afton. Blev dock gladare när jag insåg att Palace ligger mitt emot mitt fönster. Gratiskonsert med Timbuk fram till småtimmarna. Jo, jag tackar!

Dagen har annars varit mkt bra. :) Fysikföreläsning imorse. Den gick bra. Himla kul när läraren mosade en burk med hjälp av tryck. Heja. Tog sen bussen ut till IKEA. Mötte upp Dinah, och gick en runda därinne. Kom därifrån med två stora ramar, tofflor, och lite annat smått och gott. I LOVE IKEA!

Eftermiddagen har spenderats i tvättstugan. Sen har jag hängt upp dom nya ramarna. Blev inte helt nöjd asså. Men det får duga.


Ska framkalla lite kort å rama in sen.

Sen har jag ju gjort det viktigaste ever, jag har hämtat ut mitt körkort. Känns så jävla gött att äntligen ha det. Det sitter så fint i fönsterfickan i plånboken. :)


Kvällen spenderades hos Dinah. Käkade, sen kollade vi Idol. Mys! :)

Nu ska jag ta hand om tvätten som förhoppningsvis torkat. Sen ska jag krypa ner i min renbäddade säng. Ser fram emot en bra dag imorrn!

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0