Helg

Att ta helg en torsdag klockan 12 känns mycket bra! Alla diagnoser är genomgångna, biologin är sammanfattad och klar. Känns som jag, för en gångs skull, haft bra framförhållning när det gäller pluggandet. Kan, med gott samvete, gå ut på lördag. Även om kvällen nu inte ska bli i det slirigaste laget. Jag är nöjd med tillvaron!

Åven om Kalmar idag inte är så inbjudande. Storm, och ösregn ute. Det är ett stort minus med att bo vid kusten. Blåser skit mkt hela tiden. Men man lär sig parera en vind med paraplyet, och jag har ju faktiskt ganska nära till allt. :)

Har fått ny toastol idag. Jag är nöjd. :)

Vad ska jag då göra med resten av dagen? Bra fråga. Utomhus vill man ju inte direkt vara. Man kanske ska bädda ner sig och kolla lite SATC? Lite lunch ska jag iaf fixa nu. Ris, kyckling och sås kanske? Aa, det får det bli. Ikväll blir det hemmalagad hamburgare. Kanske inte så nyttigt, men ändå.

Det här är på riktigt.

Nu ska jag ringa min moster. :)

/M
Ordningsmannen
2008-10-30 @ 17:23:08

Har Du städat på skrivbordet?? Och har du träffat Ingelsten???




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0