Hemma i Kalmar igen

Jag är sjukt trött. Helgen i Linköping var mkt bra! Så underbart att träffa vännerna igen. Allt var som vanligt, på gott och ont. Fredagen spenderades med Becc och Kattis framför TVn med tacos. Vi kollade lite halvt på Bangkok Hilton. Bra film, men sjuuukt lång. Somnade gott i Sandra säng sen. Tack för lånet. :)

Lördag fm spenderades med Bovan på stan. Köpte ett par vita tygskor, och en klänning, på rea. Jag är mkt nöjd. Efter häng hos Carlsson/Frelen bar det av till Amin/Melin på middag och förfest. Emelie har fyllt år, så det firades å. Vid halv tolv nångång åkte vi ner mot stan för utgång på NH. En helt okej kväll. Dock blev det lite för mkt smsande från min sida. Ber om ursäkt för den!

Imorse vaknade man med ett tungt huvud. Efter smsande fram och tillbaka med David bestämdes en fika hos han vid 12. Kul att träffa grabben igen. :) Man måste ju passa på när man ändå är i krokarna. Han har blivit vuxen, karln! Men han är sig lik. Jag hoppas bara att det inte dröjer 1 år och 9 månader tills nästa gång vi ses.

Kom hem vid 19 ikväll. Sov större delen av tågfärden. Sjukt trött nu.

Imorrn har jag körlektion på morgonen, sen skola, och träning på de. Aa, bra skit.

/M
Camilla
2008-09-29 @ 13:19:38
URL: http://camillson.blogg.se/

Kul att du skrive hemma i K A L M A R :-) hihi.

M
2008-09-30 @ 08:10:46
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Hate to say it, men Kalmar är hemma nu. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0