The world spins madly on

Halva kurserma har gått nu. Tentor om 5 veckor. Börjar bli lite nervöst måste jag säga. Omtenta finns inte i min värld. Prov ska klaras, med marginal. Jag har aldrig inte blivit godkänd på ett prov i skolan. Vore bittert om det skulle hända nu, när det verkligen betyder nåt. Men änsålänge känns det bra. Jag tar en vecka i taget. Just nu ser jag mest fram emot visiten i Västerås. :) 9 dagar kvar. Ska bli så skönt att få träffa familjen, och vännerna som bor kvar. :) Ni är ju trots allt min trygghet. Men jag känner att jag börjat skapa min egna trygghet här i Kalmar å. Men det gör bara att jag uppskattar Västerås ännu mer när jag väl är där. :)

Körde bil imorse. Det går framåt. Jag längtar till den dagen jag blir med kort.

Har varit på matteföreläsning nu på fm. Har matteseminarium sen. Imorrn har vi prov på en massa olika växtarter i Biologin. Vi ska gå en sväng på Stensö, och anteckna växterna vi ser. Så ja, jag ska väl kunna en 50-60 växtarter tills imorrn. Heja!

Btw, så har jag surfat för mkt med mitt mobila bredband denna månad. Hastigheten är nere i 30 kbit/s nu. Jonte frågade om jag var nöjd med min investering. Jag grymtade mest till svars. Jävla skit-bredband! Men ah, jag sitter på en bindningstid på 18 månader, sen åker skiten ut med dongeln före!

/M
Camilla
2008-09-30 @ 13:35:27
URL: http://camillson.blogg.se/

Haha, bara för att du valde Tele2 :-) haha, fast telia har väl ngt likande :-)

Västerås längtar efter dig också :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0