Vart försvann min energi?

Jag blir sjukt trött på människor som klagar och gnäller hela tiden. Därför är de lite extra drygt att jag lika gärna kunde vara en av dom för tillfället. Usch, min energinivå är verkligen inte hög. Jag vill egentligen bara att det ska bli 9:e januari, dvs att tentan är avklarad. Jag är egentligen inte så speciellt stressad och nervös över den. Allt kändes rätt bra under kursens gång. Men jag har verkligen inte motivationen att sätta mig ner och plugga lixom. Men jag hoppas det vänder snart. Tentan är ju inte förrens nästa år ändå. :P

Idag har jag jobbat. Lunchade med syster på Kolgrillsbaren. Bästa stället i stan. Riktigt god grekisk mat. :) Krashade i soffan när jag kom hem. Till min lycka så visades High School Musical 2 på femman. Det gjorde min kväll. :P


Underbar film! :)

Har letat febrilt på internet efter gratis bloggdesigner. Jag har varken tid eller lust att fixa en själv. Har hittat många fina, och har fastnat för en nu. Kommer byta lagom till det nya året. :) Blir en liten nystart för bloggen. Känns som den dippat lite på sistone, men det ska vi ändra på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0