Prenumerera på min blogg

Hittade till nån sida som kallas Blogglovin, och såg där att 3 pers prenumerera på min blogg. Himla ballt! :D Undrar vilka de är.. Ni kan väl skriva en kommentar. :) Annars ligger mitt läsarantal på mellan 30 och 35 unika om dan. Det är väl ändå helt okej. Men samma där, undrar vilka de är som läser den här smörjan.. Mamma och pappa är nog dom som läser bloggen mest. Och syster. Och mormor med tror jag. Dom vill väl ha koll på vad jag gör här nere.

Jonte blev himla avis på mitt midsommarfirande ute på Saxaren i sommar. Min kusin har skapat en grupp på fejjan, och Jonte ville så gärna gå med. Jag sa att bara respektive fick följa med, och han tyckte att vi skulle säga att vi är tillsammans, så han kunde följa med. Vi får se hur de blir med den saken. Chris blev också himla avis, och kom med samma förslag som Jonte. Känns ju bra att ens tillgångar kan locka pojkvänner. Kanske borde ha de som raggningsreplik. "Bli tillsammans med mig, och du får fira midsommar i Sthlms skärgård!". Tror ni de funkar?


Mitt paradis.

Ska snart bege mig till skolan. Räknestuga och frågestund i Fysik B. Går nog till bibblan en sväng efter lunch. Sen ska de tränas klockan 16. Styrke/Medel på friskis. Ikväll ska vi ju sen på bio. :) Män som hatar kvinnor, som jag längtat!

Ha en bra dag gott folk!

Camilla
2009-02-27 @ 10:01:08

Nu prenumererar jag också :)

Mamma
2009-02-27 @ 23:11:34

Nu prenumererar jag också :)

Häni
2009-02-28 @ 10:21:50
URL: http://honeyhedlund.blogspot.com

Jag är en av dom som prenumererar :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0