En torsdag i januari..

Har känt mig trött och slut i kroppen ett tag nu. Ungefär som efter min uppkörning. Luften har lite gått ur mig igen. Men jag kämpar på. Vi går mot ljusare tider. Och våren i Kalmar ska ju vara himla fin. :)

För att få mig lite pepp igen tog jag en shoppingrunda på stan idag. Sen jag blev student, och inte kan spendera lika mkt pengar på kläder, har jag nästan helt slutat spontanshoppa. Jag tänker verkligen efter både en och fem gånger innan jag köper nåt. Men nu när lite extracash rullat in på kontot unnade jag mig lite fina vårkläder. Har spanat på en kofta på VILA ganska länge, och den fick följa med mig hem till Tullen. Blev även en grå/brun tunika från BikBok, en vit lång skjorta från Vero Moda, och sen lite basgrejjer som leggings (ett par i bomull och ett par i jeanstyg) och en vit t-shirt BH. Hade lite presentkort kvar också, så det blev inte så stort minus på kontot. :)


Kofta från VILA, skjorta från VeroModa, tunika från BikBok

Har ikväll sett Sveriges sista match i Handbolls-VM. Vinst mot Serbien, och en godkänd sjundeplats. Tänkte försöka mig på en VM-summering imorrn. :)

Har även spenderat en timme med att kolla på när Jonte och Chris spelar nå töntigt TV-spel samtidigt som dom droppar massa töntiga TV-spelskommentarer. Iofs bra att pojkarna kan roa sig med nåt om kvällarna..

Anonym
2009-01-29 @ 23:13:30

Jag gillade Vila koftan starkt!

M
2009-01-29 @ 23:20:43
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Aa, den är himla fin. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0