Tacksamhet

Har ställt upp för en vän, och vad får man för de? JO, man får precis det jag ville undvika. Himla oskönt. Men ah, det kommer aldrig upprepas. Varken det ena eller det andra.

Dagen har varit himla seg. Sov oroligt inatt. Vred och vände på mig ett bra tag innan jag tillslut somnade. Vet inte alls varför. :S Är väl nåt jag går och oroar mig för.. Hade tråkig fysik idag iaf. Känns rätt b när man behöver rätta sin lärare. :S Men ah, de ba gilla läget.

Att saker 40 mil härifrån kan dra energi ifrån en.. Jisses.

På tal om 40 mil, funderar på när jag ska åka hem till gamla Vässan nästa gång. Som det ser ut nu har jag mest lämpade helgen för de i mars. Det är om jättelänge.. Himla surt. Saknar ju min familj!

Känns som jag bara yrar just nu. :S

Vill avsluta med att skicka en massa grattis-kramar till fröken Bruksgård som blir 21 idag. Grattis! :D

stephanie
2009-01-28 @ 22:35:41
URL: http://sbruksgard.blogg.se/

TACK GULLAN!



En helg i vässan låter utmärkt tycker jag; det håller jag tummen för! kramkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0