Hemlängtan

I början av sommaren kände jag mig rätt nere. Jag ville verkligen inte lämna Kalmar. Året hade varit så himla bra. Kändes riktigt tungt att åka ifrån mitt älskade Tullen. Men alltefter sommaren löpte på har det där förändrats lite. Det pendlar rätt mkt, känslorna inför hösten. Det är nu två veckor kvar tills jag åker hem. TVÅ VECKOR! När fan hände de? Vart tog sommaren vägen? Jo, den jobbades bort. Och festades bort. Helgerna har varit grymma. Veckorna sjukt sega. Men nu, jag vill inte att sommaren ska ta slut! Eller, det gör den ju inte förrens om en månad. Men jag vill inte att sommaren i Väss ska ta slut. Clara har kommit hem nu. Och all tid i världen kan inte ta igen de vi missat de senaste året. Därför känns de rätt bittert att vi knappt kommer ses innan jag far hemåt. Men kräftskivan blir en bra grej iaf. En bra avslutning på sommaren. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0