Lite frågor - känner du mig?

Lite rolig grej. Vore kul om ni ville svara. :)

1. Vad heter jag?
2. När fyller jag år?
3. Vart bor jag?
4. Beskriv mig med 3 ord.
5. Nämn 3 saker du gillar med mig.
6. Nämn 3 band/artister som jag lyssnar på.
7. Har vi träffats? Vart var första gången i sånna fall.
8. Du och jag är..?
9. Vad brukar jag göra på min fritid?
10. Vad vill jag bli när jag blir stor?

Foto: Clara Karlsson (You are sooooo right ;))


cicci
2009-10-29 @ 00:28:07
URL: http://ciccililia.blogg.se/

1. Malin Slagbrand

2. den 18 december

3. Tullslätten 21, första våningen, dörren i mitten till höger, rum 312 om jag inte minns fel!

4. Rolig, glad och snäll

5. Samma som på 4an + att det är tur att jag har dig här på Tullen, livet hade varit lite gråare utan min Malin här. =)

6. Du lyssnar på allt! Men jag antar att favoriterna är Lars Winnerbäck och Promoe (och Pugh eftersom han e från V-ås ;P)

7. Vi träffades på Tullen när jag höll på att flytta in den 30 augusti 2008.

8. Roomies, typ...

9. Leda pass på friskis, gå på pass på friskis och va med mig! ;)

10. Optiker (i Gbg om jag får bestämma!)

Syster
2009-10-29 @ 09:15:23
URL: http://cslagbrand.bloggplatsen.se

1. Malin Christina Slagbrand

2. 18 december

3. Tullslätten i Kalmar

4. Ambitiös, underbar, fin.

5. Kan prata om det mesta med dig, får mig att skratta och en inpirationskälla

6. Sven-Ingvars, Arvingarna och Orup ;-)

7. Japp, antagligen på BB när du föddes :-D

8. Syskon

9. Plugga, träna, dömma handboll.

10. Optiker (?)

Stephanie
2009-10-29 @ 09:49:16
URL: http://steppastar.blogg.se/

1.) Mawwwlin

2.) Shit.. det här kan jag ju.. eeh.. 18 dec? väl?

3.) Kalmar. Eller. Du är utlånad till kalmar, egentligen bästerås.

4.) Omtänksam, envis, hurtig ;)

5.) Tre saker bara?! Du är mycket mer än så, babe! En äkta vän man alltid kan lita på som alltid finns där med goda råd.

6.) Lars Winnerbäck.. haha? ;D

7.) Hm.. Genom handbollen eftersom du tränade f-94 och jag f-95.

8.) Du & jag är gamla parter in crimes som handbollsdomare.

9.) Gå på bio, om man ska tro på bloggen ;D Träna på friskis, döma handboll, sitta funkis. Sakna mig!

10.) Ögonkikare!

Clara
2009-10-29 @ 10:41:05

BRALLAN

18 december

I KÄÄÄÄLMÄÄÄÄÄÄÄR på tullen

Ambitiös, konstig och ljuvlig

Jag gillar när du pratar konstigt med mig, jag gillar din humor och att du är så söt att titta på!

Larre W, Looooooptrooooop, Darin ;)

Ja, det var väl egentligen där vid cykelställen, hösten år 2000, you know the story.

...sjukt roliga tillsammans :D

Du vet, skutta runt på friskis och ropa glada hejarop till de andra! Och så gillar du tv och alkohol i måttliga (?) mängder, äta godis och kakor och umgås med alla dina härliga vänner.

Optiker och en god vän som ger dina vänner rabatt på brillor ;)



Skulle även våga påstå att bilden är tagen utav mig sommaren 2008, på Pers båt! Am I right or am I right? :D

Burne
2009-10-29 @ 19:46:50

Malin Slagbrand

18 december (fusk.com?)

Tullen

godhjärtad, driftig, prinsessa :P

Bjuckar på mat, lättsam, säger som din syster; kan nog prata om det mesta med dig

Fronda, Maskinen, Lorentz & M.Sakarias

ja, ofc. Tullen bree?

brusher!

aerobis o sånt på friskis, döma handboll, kolla på greys anatomy och kröka

Optiker, lyxhustru



Ramona
2009-10-30 @ 13:36:00
URL: http://beliveagainblogg.se

1. Malin Christina Slagbrand

2. Kan hela:P 1987-12-18-6900

3. Tullslätten i Kalmar

4. Pålitlig, omtänksam, rolig

5. Att jag kan prata med dig om allt, du är glad och ritkigt bra på att göra drömskinka;)

6. Winnerbäck, Linkin Park, Per Gessle

7. Ja, på fotbollsträningen

8. The best

9. Träna, festa och mysa med mig när du är hemma:)Och shoppa!

10. Optiker

Madde
2009-11-08 @ 16:30:03

Bättre sent än aldrig;)

1. Urukhai Slagbrand

2. 18 december -92

3. Tullen 21 !!

4. Rolig, social, mysig

5. Du finns här, gör tillvaron lite roligare, snäll:)

6. Larsa, Promoe, Black Jack

7. Nej vi har nog aldrig träffats faktiskt.

8. Sistah´s

9. Spela kort, shoppa & blåsa tuggummibubblor:)

10. Sierska. Innerst inne.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0