Ole, dole, doff, Coccilana-koff!

Igår låg jag och hostade i 2 timmar innan jag somnade. Var helt sjukt. Hostade nästan lungorna ur mig. Så ringde till Kvarnholmens VC idag. Fick tid hos en doktor, som skrev ut en hostmedicin åt mig. Tilläggas bör att jag inte kan ta den receptfria hostmedicinen mot rethosta då det kan vara den jag fick allergisk reaktion mot tidigare. Så fick dundermedicinen Coccilana-etyfin utskriven. Spännande med varningstrianglar och grejjer. Stod även att man ska undvika alkohol. Kanske lika bra med en lugn helg. Tentan börjar ju närma sig.

Pratade med doktorn om pencillin-allergin också. Han skickade en remiss till allergienheten på sjukhuset. Så får väl en kallellse dit nångång.

Blev en sväng på stan idag å. Hade spanat in ett par underbara skinnskor från Bianco. Såg idag att dom hade 20% öppningsrabatt. Var ju bara tvungen att slå till då. :P Så 800:- för ett par skor i äkta skinn är la ändå rätt okej. :)


Bianco 800:- (ord. 1000:-)


Igår var de seriepremiär för herrarna i handboll. Var en ganska underhållande match. Dock skadade sig nya stjärnspelar'n Hampus sitt knä. Förmodligen ett korsband åt helvete. Lider verkligen med han! Kul att skada sig i första matchen för säsongen. Lite otränad kanske? Färmodligen bara ren jävla otur! Hoppas han är tillbaka snart. Man vill ju ha nåt att vila ögonen på under matcherna.. ;)

Funderar på att gå och sola ikväll. Känner mig riktigt blek och trött för tillfället. Några minuter under solariets ljus kanske gör susen.



Syster
2009-09-29 @ 10:29:38
URL: http://cslagbrand.bloggplatsen.se

Vilka fina skor :-)

Usch Coccilana blev jag jättedålig av, fick ju typ hjärtklappning, om du får slut på din så kan jag skicka ner min flaska :-P hihi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0