Siiiiick!

Jag mådde så jävla illa imorse när jag vaknade. Var helt kallsvettig och helt snurrig. Övervägde att stanna hemma från skolan, men piggnade till så åkte iväg iaf. Illamåendet släppte senare under dagen. Jag hatar verkligen alla himla biverkningar av allting. Usch! Jag vill ju bara bli av med min äckliga hosta nångång!

Annars har dagen varit bra, om man ser till skolarbetet. Räkneövningar imorse, som jag hängde med på bra. Sen hade vi labb. Gick bra på den å. :) Ibland känns de bra asså. Börjar ju dra ihop sig till tenta. Pirrigt!

Ikväll har jag och Cicci kollat på Idol. Erik var riktigt duktig. Rahbi var också bra, Carl likaså. Men Erik var nog bäst iaf. :)

Ska nog ta mig en shot coccillana och gå och sova snart. Har räknestuga 8-12 imorrn. Rätt skönt å sluta så tidigt, rätt oskönt att börja så tidigt.

Lev väl!

Sofia
2009-10-01 @ 03:49:35

Du ska vara glad att du inte har svininfluensan iaf!

M
2009-10-01 @ 12:46:49
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Varför? En influensa går över på max en vecka. jag har dragits med sjukdom sen i slutet av augusti. Skulle tackat och glatt tagit emot en veckas influensa istället för detta helvete.

Sofia
2009-10-01 @ 19:59:54

Haha okej de är illa, men måste du gå runt med en mask på ansiktet varje gång du ska lämna ditt rum? :p Och veta att du kan få lunginflamation som kan ta kål på dig? :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0