Dagen innan tenta

Borde jag plugga mer? Räcker det? Kan jag allt jag måste kunna? Hur kommer de gå imorrn? Ja, frågorna är många.. Men på nåt sätt så är jag inte orolig. Tankarna är kanske på annat? Vad vet jag. Det blir lätt så ibland. Men jag lovar er, imorrn klockan 8 är det fullt fokus på manifest hyperopi och blandad astigmatism.

Ska strax möta upp Amanda vid banken. Vi ska fixa lite grejjer för CNaS räkning.

Blir nog sen en sväng på stan. Eller ah, konsum snarare. Ska inhandla lite tenta-fika, dvs. två bananer, en drick yoghurt och en flaska vatten. Standard! :) Blir lite plugg sen under dagen. Måste till bibblan och skriva ut lite saker. Vi har styrelsemöte med CNaS sen vid fyra. Dagen är fullspäckad som vanligt!

Dags att bege sig ut i regnet. Blä!



Ordningsmannen
2010-04-29 @ 13:54:54

Lycka till på tentan! Kör hårt!

E
2010-04-29 @ 22:02:45

Hur gick det?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0