Det är mkt nu

På något sätt lyckas jag alltid ha så jävla mkt å göra när jag blir sjuk. Det sistnämnda kanske genereras av det första. Mkt möjligt. Det enda jag skulle vilja göra nu är att knyta på mig träningsskorna och köra ett riktigt svettigt pass på friskis. Men ikke då. Jag behöver få ur mig känslor, bekymmer, energin behöver boostas.

Har lagt ner allt vad nollning heter denna veckan. Förhoppningsvis är jag pigg till overallsinvigningen på torsdag. Att söka till Festmästare nästa år känns inte så aktuellt direkt. Kommer aldrig palla de. Lite bittert, men så är det.

Vill skänka en himla massa kärlek till alla vännerna i Kalmar som stöttade mig igår. Ni är verkligen hur bra som helst! När man befinner sig 40 mil från sin tygghet i familjen är sånt ovärdeligt. <3

Missade en ganska viktig föreläsning i förmiddags. Känns sådär asså. :S Kommer fatta noll imorrn på övningen. Men det ger sig nog ändå. Får la ställa alla dumma frågor helt enkelt.

Jag vill just nu bara komma på fötter igen. Känns lite som att stigen jag vandrar på är full av rötter som är lätta att snubbla på. Låter kanske mer dramatiskt än vad som är menat. Men jag gillar inte att ha full koll. Ni som känner mig väl vet att jag är ett kontrollfreak, och just nu har jag inte koll på allt. Skrämmande, men samtidigt kanske rätt nyttigt?

Jaja, nog med struntpratet.



Becc
2010-09-01 @ 21:00:12
URL: http://becc.webblogg.se/

Å vi andra finns här på telefon om det skulle vara så! <3 Annars är du alltid välkommen till sthlm!

Mäl
2010-09-01 @ 22:29:01
URL: http://slagbrand.blogg.se/

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0