En kväll på akuten

Måste väl nästan utveckla mitt tidigare inlägg. Fick så helvetiskt ont i magen vid lunch idag. Blev bara värre och värre, så vid 18 traskade jag in på akuten med Cicci. Fick skjuts upp av Joel, tack så himla mkt!

Där stack dom mig i armen och sånt tjafs. Sen fick jag vänta. Och vänta. Och vänta lite till. Efter typ 5 timmar fick jag träffa en läkare. Tack för den lixom. Där låg man och vred sig i plågor, fyfan! Läkaren kunde iaf till 99% konstatera att det var magkatarren som var på besök igen. Suck.. Är väl inte så konstigt direkt. Dålig mat och stress bjöd ju förra veckan på.

Känns bättre nu iaf. Har fått i mig lite mat också. Vet inte om jag pallar att gå till skolan imorn dock. :S 6 timmars föreläsning känns inte så lockande.



Becc
2010-08-31 @ 13:27:32

Skönt att de känns bättre nu snygg och hoppas att det fortsätter att bli bättre! kramkram

Mäl
2010-08-31 @ 23:32:16
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Tack Becc! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0