Fredag

Så skönt att det är fredag idag asså. Veckan har varit väldigt intensiv. Ny kurs i skolan, nu har vi verkligen börjat på riktigt! Optiken känns iaf inte så skrämmande som jag hade trott. Har dock lite uppgifter att räkna över helgen. Men det ska nog inte ta så lång tid. :)

Var hos Claudia på FRANK idag för att putsa till frillan. Klippte luggen, som hade växt till lång över ögonen. Mitt hår växer tydligen himla fort. :P Blev även en lite sväng på stan efter de. Köpte en ny linjal och stift bara. Inte så himla kul kanske. :P Var tvungen att köpa en ny linjal, då min gamla är alldeles för lång (40 cm). Den går knappt ner i väskan. :P Blev en kortare nu (15 cm), och rosa såklart. :P

Var sen på ett spinningpass. Gick mkt bättre idag, än förra veckan (då jag nästan svimmade..). Hon som hade passet var riktigt bra. :) Var skönt att få svettas riktigt ordentligt. Sånt behöver man ibland.

Tanken var att gå hem till Lina ikväll för lite chill, men orkar verkligen inte. Ska bara göra ingenting istället. Behöver vila känner jag.

Ha en trevlig fredagskväll iaf. :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0