Miss president

Igår var det då alltså dags för Calmar Naturvetenskapliga studentförenings årsmötte + sittning. Och hell yeah, jag blev ordförande. :D Konkurrensen var ju iofs obefintlig, men ändå. :P Och med Matilda som min vice, Nathalie bakom pennan och Amanda som håller i cashen kommer detta år med CNaS bli grymt! :D Nu ska vi bara få Lina att bli socialt ansvarig, så kommer styrelsen vara komplett! Jag måste erkänna att det kändes rätt överväldigande igår efter mötet. Sjukt mkt ansvar kommer vila på mina axlar, men det ska jag nog grejja. :)


Blev lite fest sen efter årsmötet. Men jag tog det rätt lugnt. Kvällen var iaf himla rolig. :)

Vaknade vid halv åtta imorse. Döma handboll ute i Lindsdal stod på schemat. Dömde tre matcher i rad, är verkligen heeelt slut nu! Men ah, gött med lite shopping-pengar in på kontot.

Ska ta tag i korridorstädningen nu, och sen en välbehövlig dusch. Sen ska jag däcka i sängen. Ska inte göra ett piss idag. Skulle behöva plugga, men skjuter upp de till imorrn.



Ordningsmannen
2010-02-28 @ 16:45:19
URL: http://www.irstahf.se

Grattis till hedersuppdraget!

Becc
2010-02-28 @ 17:33:38

Tufft! Du kommer klara det galant Malin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0