Bränbollat, inte helt smärtfritt

Var faktiskt rätt mkt folk som dök upp på brännboll + grillning med CNaS. Blev mkt glatt överraskad! Vi spelade först lite fotboll. Min bollkänsla är som bortblåst asså. Himla bittert! Syns minsann inte att man spelat fotboll i typ 7 år.. :P

Efter de var de dags för brännboll. Som sagt, inte helt smärtfritt. Ett tips, stå inte för nära personen som ska slå om du är med i utelaget. Fick Stevens kanonskott rätt på handen. Vilket resulterade i ett ringfinger som är dubbla sin storlek och som dunkar på rätt bra. Gjorde ju dubbelt så ont då handen var rätt nedkyld vid tillfället. Fyfan va ont de gjorde! Men ja, man är väl gammal handbollsspelare, så stukade fingrar har man ju varit med om förr. Men ja, mitt lag vann iaf! ;)


Mitt svullna ringfinger. Syns väl kanske inte jättebra, men det går lixom inte att räta ut eller böja heller för den delen.. Tyck synd om mig!


Min första tanke var dock hur gick de med naglarna?! Haha, vilken jävla brud man är asså! :P

Håller på i tvättstugan nu. Kul fredagskväll lixom. :P Men var i akut behov, och prioterade sol i vallgraven istället för tvätt under dagen. Så då får man stå sitt kast.



E
2010-05-29 @ 19:26:00

Jag tycker synd om dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0