To hell and back again

Lördagen blev ja, lite för mkt för fröken Slagbrands mage. Vet inte alls vad som hände riktigt. Mådde bajs, så gick hem. Magen vände sig utochin. Har vaknat till liv nu iaf. Låg däckad i sängen hela dagen igår, och ja typ hela dagen idag också. Mindre bra, då jag missat föreläsningar i skolan. Men ja, det är inte mkt å göra när magen börjar strejka. Bara ligga i sängen, och andas. Typ.

Men ja, innan jag började må bajs i lördags var det roligt. :) Här följer lite bilder från kvällen. Mitt skitsega internet gör de omöjligt att ladda upp bilder! :(

Har iaf haft ett leende på läpparna, undra varför? ^^

Nej, nu ska jag ta en dusch. Kanske blir lite piggare då. :)

PS. Är fortfarande nyfiken på vilka ni är! :) DS.



Sofia
2010-11-29 @ 21:53:49

Jaja jag erkänner väl! Mitt liv är så tragiskt nu så jag måste vända mig till din blogg! :p



Sofia

23 (Men känner mig som 87 i kroppen och 12 i huvudet)

Tror de började med handboll, sen blev det fotboll och nu kan man ju faktiskt undra! ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0