Hemma igen från Ullared

Nu är jag hemma igen efter en heldag i Ullared. Herregud vad trött jag är i både kropp och själ. Fattig är jag också.. Tror jag vann (eller förlorade..?) shoppingligan. Blev en massa sällskapsspel, en mixer, strumpor, kroppsvårdsprodukter, med mera, med mera.

Vi åkte vid 6 imorse. Var framme 4 timmar senare i Ullared efter två stopp (ena för att jag mådde illa, och andra för att jag mådde illa och vi skulle äta :P). Begav oss då in på Gekås med varsin kundvagn. :)


Änsålänge tomma kundvagnar. :P

Sprang runt på Gekås i kanske 3 timmar. Gick väl vilse typ 100 gånger. Tur att det finns mobiltelefoner! Vid ett nångång satte vi oss och käkade lite. Efter det blev det lite mer shopping i butikerna runtomkring. Köpte ett par jättemysiga vinterskor på SkoKanonen. Visar dessa senare. :) Strax efter 16 begav vi oss hem mot Kalmar igen. Kom hem för ett litet tag sen. Ska ta tag i berget av grejer nu. Vart sjutton ska jag göra av allt?!


En jävla massa grejer!




Sofia
2010-09-25 @ 10:36:16

Rekomenderar du att dra dit?! :p ser iaf ut som du hitta lite grejor! haha

Mäl
2010-09-25 @ 10:49:27
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Jaa, men Ullared är nog faktiskt nåt man ska uppleva. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0