Första skoldagen avklarad

Var riktigt tungt när klockan ringde 6.30 i morse. :/ Jahapp, var väl bara å pallra sig in i duschen för att vakna till lite. Var en riktigt lång dag i skolan. Men kursen vi läser nu är intressant, vilket underlättar en hel del! Var även väldigt kul att få träffa alla igen. Har saknat mina optikernördar! <3

Tvingade med Jonte ner till stan på eftermiddagen. Köpte ett par träningsbyxor på Stadium, och sen var tanken att jag skulle köpa en ny pärm på Dillbergs. Men nej, då har dom slutat ta in den pärmen jag brukar köpa. Det är ju typ bara världens bästa pärm. What the f*ck?! Haha. Vilka bekymmer man har ibland asså. :P

Fick sen med mig Cicci på ett medel/puls-pass på friskis. Riiiktigt tungt i benen måste jag säga. :/ Men nu är man på gång iaf. ;) Blev riktigt pepp på att bli klar med mitt nya pass! Ska fixa med det i morgon eftermiddag tänkte jag. :) Hämtade även ut nya friskiskläder. Dom gamla har blivit lite slitna nu, efter 2 år. :P

Nu ska jag sova. Börjar 8.30 i morgon med. :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0