Cityfestivalen

Två grymt bra spelningar har jag fått se i afton. Först ut var Daniel Adams-Ray. Shit va han är liten och kort! Helt sjukt ju! Haha. Huuuuur söt som helst dock, och riktigt bra live! Han bjöd på typ alla spår från hans platta, plus en Snook-låt. Himla trevligt!


Entrat scenen precis


Hur grym som helst!

Vid 22 sen gick Looptroop på. Dom leverade som alltid live! Måste dock säga att jag blev lite besviken på Västeråspubliken. Trodde den skulle vara större till antalet faktiskt. Men blev en grymt bra spelning ändå. :) Även om jag saknade lite låtar som är givna i mina öron.


Bra gäng!

Blev iaf en grymt bra torsdagskväll. :) Borde sova för länge sen, men vem har tid med sånt när solen skiner och temperaturen visar 20 grader mitt i natten? :P

Katta & jag, Sofia & Sara

I morgon väntar en dag i bastun (läs: på Synsam). Vi har verkligen helt galet varmt på jobbet atm. Nästan så man längtar efter lite mulet väder och regn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0