Dag för dag - December månad

Under December kommer jag köra en dag för dag-grej. Varför? För det är kul. :) Och ni kära läsare får lära känna mig lite bättre. Tror väl iofs att dom flesta av er redna känner mig ganska bra. Nedan följer listan med ämnen jag kommer ta upp varje dag.

01. Presentation

02. Jag som liten

03. Min familj

04. Min släkt

05. Min hemstad

06. Min utbildning

07. Min jobbkarriär

08. Min sportkarriär

09. Min blogg

10. Mitt namn

11. Min favoritmusik

12. Min favoritfilm

13. Min favoritserie

14. Min outfit

15. Mina favoritskor

16. Mina skönhetsprodukter

17. Min handväska

18. Min födelsedag

19. Min första kärlek

20. Min bästa vän

21. Mina styrkor

22. Mina rädslor

23. Min favoritplats

24. Min julafton

25. Mitt rum

26. Min dag i bilder

27. Min favoritårstid

28. Mitt snacks

29. Min mat

30. Min shopping

31. Mitt nyår


Jag ska verkligen försöka hålla denna lista också, troligtvis kommer jag tröttna efter den 11:e lixom. :P Önska mig lycka till!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0