En helg mitt i veckan

Det jag saknar mest nu under exjobbsskrivandet är vardagen. Den vill lixom inte riktigt infinna sig nu. Jag har lixom inga rutiner riktigt. Inget fast som jag måste göra varje dag. Visst, jag måste ju skriva. Men det kan jag lika gärna göra sen. Typ.

Så ja, därför blev det en helg mitt i veckan. Söndagskänslor idag, verkligen! Utgång igår med alla tre optikerklasser. Riktigt roligt! Vi var här hemma på Tullen. Klämde in 45 pers i köket, finns det hjärterum lixom. :P Femkampen blev till en trekamp, som blev till en tvekamp. Treorna vann, såklart! Kvällen avrundades på Volym, och senare med fyllekäk på Max.

Har varit en riktigt seg dag! Kom i säng sent, vaknade tidigt, somnade om och klev inte upp förrän vid 14. Galet. Men ah, ibland behöver kroppen ett brake helt enkelt!

Natta, Joel och Magnus i min klass hade presentation om deras resa med Vision for all ikv. :) Riktigt kul å få se lite av deras äventyr. Riktigt imponerad av att dom åkte!

I morgon blir det bibblan igen. Sista rycket som gäller nu. Kämpa Slagbrand!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0