Home, sweet home

Ligger nu nerbäddad i min säng. I min säng, som numer befinner sig på Lappis i Sthlm. Denna gången är de på riktigt. Inga mer ursäkter om att åka till Västerås. Inget mer jobb på Synoptik. Inga mer resor till Västkusten. Nu ska jag vara här. Detta är mitt hem. Klart att jag fortfarande är livrädd, men det känns ändå bättre. Jag fick känna på Sthlm lite förut, denna gången är de 100 procent som gäller. :) Det är dags att skapa en vardag här. Sjukt spännande! :)
 
I morgon börjar uppdrag: lära känna Sthlm. Rivstartar med ett besök på skolan/St Eriks, samt ett besök på Friskis & Svettis på Kungsholmen. Eller, först ska jag inhandla ett 90-dagars SL-kort. Lika bra å riva dit med ett långkort! Sen ska jag då ta mig ut i kollektivtrafiken. Hejja hejja! Det kan ju verkligen sluta hursomhelst!
 
Ska tvätta sen på eftermiddagen. Har ju köpt nytt påslakan som jag vill inviga. :) Eftermiddagen består även av städ och handling inför helgen. Får visst lite besök! :)
 
Sthlm, nu kör vi! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0