24 timmar senare

Efter en god natts sömn kan jag fortfarande inte släppa tentan. Det känns inte alls bra. Visst, så säger jag kanske efter alla tentor. Men ah, den här gången är de på riktigt. Jag har verkligen inte tid med en omtenta. Jag kommer ha så jäävla mkt med examensarbetet, så tentaplugg kommer verkligen inte hinnas med. Men ah, jag ska inte måla fan på väggen än. Jag kan ha klarat den, jag kan ha klarat den precis. Men ah, ni vet ju hur jag är. Jag klarar inte saker och ting precis. Jag klarar saker och ting med god marginal.

Finns inget man kan göra nu ändå. Bara försöka å släppa skiten, och gå vidare. Lite mer än en vecka kvar till praktiska tentorna. Ladda om till dom helt enkelt. Har bokat in lite övning i veckan. Så det blir nog bra!

Ska ta tag i min dag nu. Få i mig lite frukost, och sedan STÄDA! Kvart i tre ska jag på ett cirkelfyspass på friskis och kötta lite. Ikväll dränker vi våra sorger med lite tentaslask. Woop woop! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0