Tummen mitt i handen?

Alla som varit hemma hos mig på Tullen vet hur jääävla kallt vi har det. Idag skulle det bli ändring på det! Har ett friskluftsinblås (heter det så?) i taket som verkligen blåser iskall luft rätt in i rummet med en jävla fart. Johanna hade fått tipset att tejpa igen kanten runt om lixom. För vaktmästaren påstår att vi inte kan göra något åt det. Jahapp. Fick låna kirurgtejpen som Johanna använt. Skulle precis tejpa den sista biten, då lossnar hela skiten från taket. Jahapp.

Hål rätt upp i taket. Bra där! :S

Men den där Johanna Wigren, henne kan man lita på! "Jag har sommarjobbat med att fixa såna grejer i taket, så jag fixar!". Sagt och gjort! Glipan är igendragen från typ 1,5 cm till typ 0,3 cm. Och en finfin tejp runt hela, och den sitter återigen i taket. Tack sweety! :)


Igentejpad och ihopskruvad.

Ska bädda ner mig nu och försöka somna i tid förengångsskull. I morgon kommer massa kontaktlinsleverantörer på besök och ska pusha lite för sina respektive linser. Kan nog bli intressant! :) Att vi dessutom blir bjudna på fika x 2, lunch och middag gör ju det hela inte värre direkt. ;)

Mamma
2012-02-01 @ 10:00:30

Hoppas du damsög bort dammet innan! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0