Nervöst!

Försöker ignorera att jag ska ha redovisning och opponering i morgon. Det är lixom inte på riktigt om jag skiter i det. Inte alls en bra teknik, då jag i morgon klockan 9.30 ska presentera mitt arbete för lärarkåren och folket i klassen. Eller, jag ska inte säga att jag skiter i det.. Läst igenom det en gång högt för mig själv, och de gick på 14.42. Vi har max 15 minuter på oss. Det blir ju alltid lite kortare när det är skarpt läge, för man babblar på rätt fort då! Ska läsa igenom det en gång till nu innan jag ska iväg till friskis, och sen en gång till innan jag går och lägger mig. Kan det ju absolut inte utantill, men med lite stödpapper ska det nog gå bra!
 

Även om solen skiner ute så är jag sjukt frusen idag! As kallt hemma hos oss. :S
 
Dejtade min bästaste Moa för en lunch idag. Helt sjukt, är sista gången jag träffade henne på väldigt länge. Inte alls kul! :( Kommer sakna min friskis-pärla! <3
 

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0