Livet har sina upp och ner

Det är för mkt som händer just nu. Det är iofs mest bra saker, men det är stora saker som jag inte riktigt kan greppa.
 
Jag klarade binotentan. Med lite kompletteringar har jag chans på VG. Glädjen över en fixad tenta byts snabbt ut mot ångest inför nästa. Barnoptometri, inte det lättaste ska ni veta! Vi har haft besök av två olika dagisgrupper, för att testa att göra lite undersökningar. Seriöst intryck med klara svar och mätvärden byts ut mot lek och objektiva mätningar som behöver vara tillförlitliga. Är helt klart en erfarenhet rikare efter dessa två dagar. Tyvärr har kidsen inte lyckats charma mig tillräckligt för att säga att jag vill jobba med barn. Det överlåter jag med varm hand till ortoptister och barnögonläkare!
 
Valborgsmässoafton idag. Spenderar min dag hemma på Lappis. Ska dejta böckerna mest hela dagen, måste få lite gjort idag annars kommer jag aldrig hinna plugga klart till tentan. Stress, stress!
 
Blir ev en löprunda i eftermiddag. Men bara kanske!
Becc
2013-04-30 @ 15:15:13

Du skulle hojtat innan, hade vi kunnat svettats ihop i löpspåret!

Svar: Ska hojta till när jag är redo att springa med sällskap! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0