På benen igen!

Känner mig bättre. Var hos doktorn idag och fick kissa i en mugg och blev stucken i fingret. Allt såg bra ut iaf, så det var skönt! Är dock fortfarande helt slut! Noll energi. Järnbrist fick jag tips om av en vän, ja kanske?

Ska iaf bli riktigt skönt att jobba igen i morgon! Saknat mina arbetskollegor! I helgen är det optik-mässa i Kista, men missar de tyvärr. :/ Lite trist, men man kan ju inte hinna med allt!

Dom här dagarna jag varit hemma har jag faktiskt försökt få lite vettigt gjort också. Tavlorna ovanför soffan är uppe, tavelhyllan ovanför sängen likaså, gardinerna i sovrummet är uppfållade och stången är färdigmonterad. :) Har även rensat ut lite annat jox som bara stått i vägen. Älskar vårat hem mer och mer! <3 Bilder kommer upp sen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0