Mitt 2013 i bilder del 3/4

Juli

Firade 100 dagar med A.

Flyttade.

Lite flyttkaos.

Hjärtat och jag på Skansen.

Där vi lyssnade på Håkan Hellström.

Fick sovrummet tapetserat.

Känn ingen sorg sågs på bio.

Taggad på Robbie-konsert på Ullevi.

Sjukt bra konsert.

Hängde med Ola-Conny och Morgan på Ullared.

Gyllene Tider på Tele2-arena.

Sovrummet började ta form.

Augusti

Möhippa för syster.

Älskade syster gifte sig.

Brudtärnepresent.

Kräftis ute på Saxaren.

Krona på burk i mörker, det löser man med bygg-spot.

Möbel-shopping.

Invigning på Tele2 med mitt gullpucko Clara.

Och Sofy såklart!

Bra drag!

September

Köpte finfin symaskin.

Lägenhetsdetaljer började falla på plats.

Bokade resan till Thailand.

Blev blodgivare.

Elitfunktionärade i handboll.

Promenad i mina nya hoods.

Höstrusk.

En bättre inflyttningsfest.

Välorganiserat bland skruvar å grejer.

Firade 6 månader med mitt hjärta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0