Årsresume 2012 Januari-Juni

Januari:
 
Firade in det nya året hemma hos lille Carin med Natta. <3
 
Köpte mig en iPhone 4s.
 
Älskade Jonte flyttade ifrån Tullen. :(
 
Å Cicci likaså. :(
 
Finaste presenten av Cicci. <3
 
Johanna flyttade in på Tullen. :)
 
Sveriges fiasko i handbolls-EM.
 
Löste problemet med ventilationen i mitt rum.
 
Februari:
 
Leverantörsdag i skolan.
 
Middag med klassen på Stekhuset.
 
Överraskningsfest på Tullen för Johanna.
 
Bio.
 
Köpte nya träningsskor.
 
Åkte till Göteborg för Optometridagarna.
 
Årsmötessittning.
 
Livet i listform.
 
Moi.
 
Årets första bakslag. :( </3
 
Mars:
 
Friskis rullade på bra.
 
Njöt i solen på balkongen.
 
Kungliga glasögon.
 
Åkte till Västerås en sväng.
 
Kollade handboll i Bombardier Arena.
 
Flygplatsfika.
 
Spenderade dagar på bibblan.
 
Första löpturen på bra länge.
 
Var ändå rätt glad.
 
Sällskapsspelskvällar med dom bästa.
 
April:
 
Spinnade för hoppet.
 
Kalmar bjöd på snöstorm.
 
Vi lyckades kvala oss till OS.
 
Skickade in ansökan till magistern.
 
Gjorde min sista synundersökning på Linnéuniversitetet.
 
Ja, behöver jag ens utveckla?
 
Promenader på Stensö.
 
Olivias 50-talsfest.
 
Skadade mig själv i sömnen.
 
Blev klart med jobb på Synoptik.
 
Harvade på med exjobbet.
 
Maj:
 
Var hemma i Västerås en sväng.
 
Åkte på dödssjukan.
 
Provade ut färgade linser.
 
Browneyed girl.
 
Fixade boende i Sthlm.
 
Köpte en hår-munk.
 
Filade på den muntliga presentationen av exjobbet.
 
Firade att exjobbet var inlämnat.
 
Ännu mer sällskapsspel.
 
Lokalen vi hade examensfesten i.
 
Började packa ihop mitt liv i Kalmar.
 
Solade i vallgraven.
 
Exjobbsläsande.
 
Nyexaminerade optiker 2012.
 
Juni:
 
På examensdagen.
 
Gjorde mig hemmastadd i Västerås.
 
Gick på fotboll på Råsunda med A.
 
Jobbade min första dag på Synoptik på Köpmangatan.
 
Firade min examen, hade önskat mig vinglas!
 
Present från systers svärföräldrar, sjukt kul!
 
Fick presentkort på Klockmäster av syster&Ulf i examenspresent.
 
Promenader i Västerås.
 
Elise och Sabina fick tillgång till lägenheten.
 
Underbara Västerås.
 
Fick mitt examensbevis.
 
Skickade in ansökan om Optikerlegitimation.
 
Firade midsommar på Lilla Saxaren.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0