Årsresume 2012 Juli-December

Juli:
 
Jag hängde med hockeystjärnor.
 
Cityfestivalen.
 
Kebab och hatt, 200 spänn!
 
Kollade på kexiga killar under fotbolls-EM.
 
Årets citat.
 
Fick nycklarna till lägenheten.
 
Köpte nya solbrillor.
 
Åkte till Grönan med Jonte, Madde och Geson.
 
Hade det rätt tungt på många sätt och vis.
 
Blev antagen till magistern.
 
Köpte nya brillor.
 
Var snygg i hatt på #smrf12.
 
Bakisdag efter #smrf12.
 
Hängde med vännerna titt som tätt.
 
Började planera för Sthlmsflytten.
 
Firade att Sofia fyllt 25.
 
Hängde i Sthlms skärgård.
 
Augusti:
 
Tränade lite på Friskis&Svettis.
 
Fick lite panik över skolschemat redan.
 
Möttes av heta brandmän utanför jobbet.
 
Deppade över ännu ett OS-silver.
 
Spice Girls återförenas under OS.
 
Pimpade mina hörlurar.
 
Packade väskan och for till Västkusten.
 
Hälsade på Natta i hennes sjukt fina lägenhet.
 
Mitt hjärta å jag!
 
Köpte ny soffa.
 
Å en tvättkorg.
 
Svor över dyr kurslitteratur.
 
Boade in mig i Sthlm på riktigt med nytt fint påslakan.
 
September:
 
Fick köttsår när jag packade upp min soffa.
 
Pimpade min fina soffa.
 
Hade upprop i skolan.
 
Fick hjälp att skruva upp saker på väggen.
 
Även rullgardinen åkte upp.
 
Fotat med min nya ipad.
 
Dilaterade pupillen, en inte alltför ovanlig syn nowadays.
 
Började med exjobbet.
 
Premiärtränade på Friskis&Svettis.
 
Middag med mina roomies på Söder.
 
Åkte en sväng till Västerås.
 
Köpte ny kalender på Ordning&Reda.
 
Firade mammas 50-årsdag med döskallefest.
 
Fick lära oss GAT i skolan.
 
Oktober:
 
Hade mina optikerhjärtan på besök. <3
 
Köpte mig en lila Volk-lins.
 
Bekantade mig med dataforoptern i skolan.
 
Afterwork med lite Västerås-folk.
 
Sörjde Kotten.
 
Började ta emot patienter i skolan.
 
Gick på handboll med Linnea.
 
Neuro-kursen drog igång.
 
Blev tillsammans med M.
 
Mys i onepiecen.
 
Påväg på festligheter.
 
Fick lära oss om naevus.
 
Hade myskvällar med mina roomies.
 
Klippte håret.
 
Var verkligen upp över öronen förälskad.
 
Jag och M firade hans födelsedag med att åka Sthlm skyview.
 
Åkte med Jonte till Uppsala.
 
Hade där lite Tullen-reunion.
 
Bio.
 
November:
 
Barrikaderade oss mot råttor hemma hos M.
 
M krossade mitt hjärta, ordentligt.
 
Var helt förstörd.
 
Började med bino-kursen.
 
 
...
 
Distraherade mig själv med P3 Dokumentär.
 
Kladdkakans dag firades.
 
Livet var mest piss.
 
Åt lussebulle.
 
Lagade hemmagjord pizza med Linnea.
 
Sov bort en hel helg på Saxaren.
 
M ljög mig gång på gång rätt upp i ansiktet.
 
Men det vände, och vände igen.
 
Moget.
 
Tentapluggade.
 
Försökte döva ett brustet hjärta med äventyr på Söder.
 
Min morfar dog.
 
Middag med Bästeråsare.
 
Moster var med i Vem vet mest.
 
Skrev tenta i Okulär farmakologi och Klinisk metodik.
 
Var ledsen, arg och frustrerad.
 
Jobbade en hel del på Synoptik i Bromma blocks.
 
Köpte nya skor från Clarks.
 
Besökte Naprapathögskolan.
 
Köpte nya brillor.
 
Köpte biljetter till mig och sis.
 
December:
 
Sörjde min älskade lilla morfar.
 
Slapp iaf frysa.
 
Lärarnas pepparkaksbygge.
 
Lite festligheter.
 
...
 
Lyssnade på Musikhjälpen i P3.
 
Gick på gospelkonsert.
 
Gick på Hammarby-VI.
 
For till Västerås och handlade julklappar.
 
Begravde morfar.
 
Firade min 25-årsdag med rosettfest.
 
Fylle-nallen och fylle-apan.
 
Fick ner alla känslor på pränt.
 
Satte VG på praktiska proven.
 
Åkte hem till Västerås för att fira jul.
 
Julklappsinslagning.
 
Bakade lussebullar.
 
Firade 25-årsdagen med släkten.
 
Jag & syster firade jul.
 
Köpte nya träningsskor.
 
Spenderade mellandagarna i sängen med dödssjukan.
Caroline
2013-01-08 @ 21:47:45

Vill tacka för hur du generöst delat med dig av dina missnöjen under året, vi vet ju båda två att den enda sanna glädjen är skadeglädjen, den har du verkligen bidragit Med!

Vidare vill jag även tacka för alla flitiga besök på min instagram, få följare har så engagerat analyserat mina bilder!

Malin Slagbrand - Du är en klippa!

Svar: Men tack själv! :D
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0