Helgen

Höga toppar och djupa dalar. Fredagen spenderades härhemma med trevligt sällskap. TP och vin stod på schemat. Himla trevlig kväll, som slutade mindre trevligt. Men det behöver vi inte ta upp igen.

Lördagen skulle bestått av jobb, men magen sa ifrån. Låg i sängen till 15, när syster och Ulf anslöt. Blev lite soffchill, framåt 17 kände jag mig mkt piggare. Vi lagade tacos och lirade TP. Vid 20 gick vi bort mot Tele2 för en GT-konsert under bar himmel. Trodde vi ja! Taket på arenan var stäng, #fail på den! Konserten var iaf sjukt bra ändå, GT är ju alltid GT!

Blev en rejäl sovmorgon på söndagen. Vid 12 begav vi oss till Tanto för en omgång mini-golf. Killarna mot tjejerna, vinnarna blir bjudna på lunch. Trist nog blev jag en av de två som fick pröjsa. :/ Är dock rätt nöjd med min insats, satte första spiken i gänget. Sjukt bra! :D

Blev sedan en sen lunch på nån italiensk sportbar vid Hornstull, och sedan Lejonet&Björnen-glass på Medis. Trötta av värmen dig vi i soffan vid 16. Kikade U-21 VM-finalen i handboll, grymt att vi vann! Syster och Ulf tog sedan tåget hem vid 19.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0