En helt vanlig lördag

Veckan har varit stressig. Humöret går upp och ner, det är i stunder som dessa jag är så himla glad och tacksam att jag har en underbar pojkvän som håller om mig och säger att allt kommer bli bra. Att allt löser sig. Längtar SÅ mkt till nästa måndag, när vi får nycklarna till lägenheten och tar ett stort steg framåt. Tycker om dig så himla mkt! <3

Ska strax bege mig till St Eriksplan för en lunch med Katt och Becc. Hundra år sen jag träffade mina västeråstöser, så lär vara en hel del att catcha up! :) Planerna för kvällen är just nu obefintliga. Planen från början var att åka till Västerås, men känner mig inte alls sugen på det nu. Får se hur jag känner ikv sen.

Ha eb trevlig lördag kära läsare! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0