Allhelgonahelgen för 3 år sedan

Jontes vänner hade som tradition att alltid komma ner till Tullen Allhelgonahelgen, och 2010 var inget undantag. Denna gången var Mongot med, aka Alexander, en söt handbollsspelande kille jag träffat 1,5 år tidigare på sommarfesten. Då hade han flickvän, men nu var han visst singel. Efter lite tåflirtande från min sida (enligt honom) (han var ju dock inte långsam på att nappa..), så blev visst Alex "lite krasslig", och valde att stanna hemma när de andra gick ut på krogen.

Allhelgona för 3 år sedan

Detta var då starten på en historia med många turer, minst sagt! 3 år sedan du vann mitt hjärta. Det tog lite längre tid för hans del, men det gör inget. Jag är så glad att jag har dig vid min sida, älskade finaste du!

<3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0