AW och föräldrarmiddag

Haft en bra helg! :) I fredags mötte jag upp klassisarna från Magistern för en liten AW på Vapiano. God mat och sällsksp i toppklass! Begav mig hemåt strax efter 23. Man är rätt sliten efter en lång arbetsvecka!
 
AW på Vapiano
 
I lördags jobbade jag först. Löningslördag, dvs mkt folk i butiken. Strax innan 15 rullade mamma&pappa in i butiken. :) Kul å få visa dom min arbetsplats. Vi begav oss sedan hem till Gullmars. Fixade lite mat, och vid 17 anslöt även Alex föräldrar. Varit sjukt nervös för denna kvällen, första gången våra föräldrar träffades. Men det gick bra! :) De åkte strax innan 23, och jag och Alex stupade i säng.
 
Sovmorgon i söndags. Skönt å få sova en timme extra! Vi tog sedan bilen till Upplands Väsby för att leta tapeter. Inte det lättaste! Tillslut blev det ett par från Rusta (!) för 150:-/rulle. Kvalitén var väl dock inte den bästa, men dom var väldigt fina. :)
 
Blommiga tapeter från Rusta
 
Alex släppte sedan av mig i Märsta, dags för lite handboll! Skånela-Heid, var nog den sämsta allsvenska match jag någonsin skådat! Fler tekniska fel än mål. Matchen gick dock bra för min del iaf! :)
 
Väl hemma sen, efter en timmes sl-resande käkade vi rester från igår och kikade TV. Gick och la oss relativt tidigt, tröttaste!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0